måndag 28 november 2011

Rubinas barnvälsignelse

Den 13 november hade vi barnvälsignelse för våran lilla tjej! Det var en väldigt mäktig stund för mig, jag hade länge längtat efter att få min lilla Rubina välsignad.
Vi hann aldrig ha en barnvälsignelse ceremoin med Emanuel så därför var det väldigt speciellt denna gång. Det har gått nästan två år sen han dog och jag saknar han mer och mer för varje dag som går...

Jag gjorde tre tårtor till fikat, två tårtor till våran prinsessa och en till alla pappor!
Den rosa och den vita är självklart till Rubis, den gröna till far.






2 kommentarer:

  1. Så fina och så goda tårtor! Och vi är så glada att eran underbara familj bor hos oss!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina tårtor! Du är så duktig! :)
    Stor kram till dig fina vän!

    SvaraRadera