lördag 28 maj 2011

Dagen D...

och allt är lugnt! Det är ju ändå något speciellt med den dag som bebisen är beräknad på, det känns som att nu exploderar det och bebisen kommer. Men det vet vi ju att så är inte fallet, ja iaf inte för mig. Visst ska jag inte ropa hej än för dagen är inte slut men jag skulle bli glatt överraskad om den kom idag :)

På agendan idag står det kalas för min kusin som fyller 10 år och jag och min syster har fått äran att göra tårtorna :) Det är ju varit lite osäkert om jag skulle kunna hjälpa till denna veckan eftersom bebisen kan komma närsom men vi kommer att ro det i land för just nu är allt lugnt som sagt,

Denna veckan har jag och Samuel hjälpt Daniel vid huset, visst går det lite långsammare för Daniel att arbeta när vi är med men jag vet att han gillar vårat sällskap, så det väger upp ;)


Mycket kvar men ändå väldigt mysigt!


2 kommentarer:

  1. Hej godingar! Vi vill komma och hälsa på så snart bebben är ute och ni fått vara ifred och allt sånt man vill innan man vill ha hem folk :) Miss you! KRAM! /Linda Bride

    SvaraRadera
  2. Då blir jag först på denna blogg!

    GRATTIS :)

    SvaraRadera