söndag 24 april 2011

1 vecka kvar!

Hjälp va tiden går fort, idag är det en vecka kvar tills vi flyttar. Det är väldigt blandade känslor som kommer och nu när vi är så här nära så trillar poletten sakta ner...Jag kommer sakna församlingen och alla de underbara människorna som vi lärt känna under de här åren som vi bott i Stockholm. Jag kommer sakna våra -idag ska vi handla fredagsmys- promenader som vi tar varje fredag. Det går ut på att vi går till lekparken alla tre och sen som avslutning handlar vi chips, jordnötsringar och dipp. Just nu vid den här årstiden kommer jag oxå att sakna kungsträdgårdens underbara rosa blommor! Ja det finns mycket att sakna i Stockholm men oxå mycket att se fram emot. Vi upplever ju att det är dags att gå vidare och med det beslutet är det väldigt spännande att se vad som ligger framför oss som familj, även fast vi känner väl till Gagnef med omnejd så är livet inte självklart för det. Vi tror och hoppas att det kommer bli jätte bra.


Den här bilden är tagen för 1,5 år sen i Observatorielunden eller Obsan om man så vill. Här har vi spenderat hur många timmar som helst. och ni ser ju på bilden att även föräldrar kan ha kul här ;) Ett ställe som S kommer sakna! 
S frågade mig häromdagen "kommer Britt (söndagsskole fröken) följa med när vi flyttar? Han har även frågat om en del andra barn ska med till Gagnef. Jag får då svara så ärligt jag kan att de ska stanna i Stockholm. Barn är så underbara och fantastiska i sina funderingar. 

/Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar