torsdag 21 april 2011

Går i svarta vinterskor när alla andra har Converse...



Nu är det verkligen vår! Äntligen! Ett litet MEN bara...vi har packat ner alla mina vårskor och vårjackor. I min förvirring så tänkte jag inte på att vi skulle flytta 1 MAJ. Vi packade ner skorna och jackorna i februari när det var kallt och grått, det får jag lida för nu. När alla andra har snygga fräscha vårskor så går jag där med mina lumpna, svarta och tjocka vinterskor. Jag fick verkligen känna på det igår när vi var ute och gick och det var 21 grader varmt i solen. Jag hade iaf lyckats hitta en kavaj som jag kunde klämma mig i (den gick ju inte att stänga men men ;) ) Jag slapp iaf att ta på mig min svarta kappa som är helt ovårig!



Nu släpper vi de små fria för våren, ut och spring bara!

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar