lördag 16 april 2011

Lördagsgodis!


Idag är det lördag och den stora godisdagen i våran familj. Då laddar vi upp med godis, det är så mysigt att få vänta och längta till lördag precis som när man va liten. På så sätt är det bra att få barn för då måste man skärpa sig när det gäller godis, man kan ju liksom inte äta godis varannan dag längre. Hur förklarar man det för en treåring om man står med munnen full av godis en tisdag? De ser allt! Så vi kör på lördagsgodis för hela familjen och jag tror nog att vi alla mår bra av det :)

Idag har Daniel varit borta och klippt äppelträd med några andra duktiga kämpar från församlingen. När Daniel var borta så gick Samuel och jag ut i solen, vi tog med oss lite mysfika och godis sen var vi i lekparken hela dagen. Nu är jag helt slut, jag känner verkligen att jag blir tyngre och tyngre för varje dag som går :) Imorgon är det 34+0 och då är det bara sex veckor kvar tills bebisen kommer, så spännande och nervöst. 

Hoppas att ni har haft en bra dag i solen!  
/Madeleine

1 kommentar:

  1. Godisdagen är bra! Barnen har en kompis här ikväll och de har sett Barbie-film och ätit godis. :-)
    Godiset på din bild såg så gott ut!!

    SvaraRadera