fredag 22 april 2011

Bara en liten undran...

När man blir rik och kan lägga väldigt mycket pengar på mat, varför vill man hela tiden då äta typ gåslever och ostron? I jätte många fall så läser jag om bloggare som äter ute och väljer typ sån mat som gåslever, ostron och inälvsmat! Det är ju inte ens gott! Skulle jag gå ut och äta något lyxigt och gott så skulle jag inte äta gåslever där portionen är lika stor som en potatis, jag skulle slå till på en älgstek. Eller blir smaklökarna automatiskt inställda på gåslever och ostron när man blir rik? Tell me please, I wanna know!

Jag fick lov att pusta ut lite här.

I övrigt har vi haft en väldigt solig och mysigt dag :)

2 kommentarer:

  1. De har kanske hunnit ätit sig trötta på älgstek och sånt? Finns ju massa rika som spelar nåt sims a´la vuxenspel där en soffa kan kosta 10.000:- osv. Då kan man iaf undra om man kanske skulle kunna hitta en annan hobby och ge lite ris till nån som behöver istället? Men the är ju way far ifrån "ostronvärlden" tror jag. Nu blev jag hungrig :) /Sara Engstad

    SvaraRadera
  2. oj, blev lite svengelska där. inte the utan det skulle det vara. Och heter inte sims men är ett liknande spel...

    SvaraRadera